piątek, 20 lutego 2015

Anyohaseyo~

       

       Witam, witam po ponad roku nieobecności ^^
       Szczerze powiedziawszy ten post nie ma żadnego wyższego celu. Jak widzicie blog zapadł się pod ziemię, nie dodawałam na nim od bardzo dawna i jest pytanie: co dalej? Krótka odpowiedź: nie wiem. Naprawdę. Szkoda mi go usuwać a nawet zamykać, bo wciąż chcę coś dodawać, jednak szkoła mi na to nie pozwala. 
         W głowie mam pełno pomysłów -które czasem przychodzą w najmniej odpowiednich momentach- i wiele zaczętych opowiadań czekających na zakończenie, a także wymyślone wcześniej, które siedzą i kurzą się zapisane w zeszycie. Planowałam coś dodać w ferie, które minęły właśnie tydzień temu. Byłam już gotowa na pisanie, ale nie bo po coś stworzyć skoro można pochorować -.- Wena przychodzi gdy mam zazwyczaj furę nauki, a nie ma jej gdy jest najbardziej potrzebna, czyli w wolnym czasie. 
       Kolejnym pytaniem jest to czy dalej będę -jak już- pisać opowiadania związane z EXO. Zeszłoroczne wydarzenia dały po sobie i paring, który przeważał w moich pomysłach, krótko mówiąc, rozpadł się - choć wierzę, że za naszymi plecami coś się dzieję xD. Na pewno zabrałabym się za pisanie shotów, bo jak widać, wieloczęściowe mi nie wychodzą... Jeśli nie z EXO to z kim? Ostatnimi czasy polubiłam bardzo hanjoo (Hansol x Bjoo -Topp Dogg), minwoo (Mino x Jinwoo- WINNER), markson (Mark x Jackson - GOT7) oraz binhwan ( Hanbin x Jinhwan- iKON) czy też niektóre paringi z VIXX  i Teen Top.
       Stwierdziłam, że jeżeli nie dodam nic w przeciągu paru miesięcy, to zamknę blog -do odwołania. Nie chcę nic obiecywać, ale powiem tyle, że się postaram :)
       Ze statystyk wynika, że blog jest wciąż, dość często, odwiedzany, a nawet czasem komentowany. Niezmiernie mnie to uszczęśliwia i smuci zarazem- a to tylko z mojej winy *bije cię w głowę*. Ja poważnie potrzebuję jakiegoś mocnego kopa, żeby wziąć się w garść i pogodzić wszystko ze sobą i działać. Aż się zezłościłam. CZEMU DOBA MA TYLKO 24 GODZINY! Zaraz zwariuję. 
       Już się oganiając na koniec, chcę jeszcze powiedzieć, że PRZEPRASZAM za bark odzewu z mojej strony i jakiejkolwiek informacji dotyczącej przyszłości istnienia tego bloga oraz DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy wciąż są i czekają... 

       Jeżeli są jakieś pytania to proszę zadawać je w komentarzach poniżej. Postaram się odpisać na każde :)

       Żegnam się i życzę miłej nocy :)


5 komentarzy:

  1. Nie zamykaj bloga- lubię tu wpadać momentami i poczytać Twoje ficki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję ♥ Jednak jak już wspomniałam w poście powyżej, będzie to zależne od mojej aktywności na tym blogu. Jeśli będzie tak jak dotychczas, to myślę, że zamknięcie go będzie dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
  2. Tak szkoła potrafi nieźle dać w kość : /

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie! Od zawsze jestem twoim cichym czytelnikiem. Można powiedzieć, że wychowałam się na twoich opowiadaniach. Gdyby nie twój blog to...to pewnie nie wiedziałabym co to yaoi. Między innymi dzięki tobie sama zaczęłam pisać. Przez ostatni rok zaglądałam tu przy każdej możliwej okazji. Nie możesz się poddać! Nie zamykaj bloga, proszę. Plus to, że Luhan...no wiesz...nie znaczy, że nie możesz o mich pisać. Wiem, że to może być trudne...ale można sobie wyobrazić, że zeszłego roku nie było, a exo to wciąz 12.
    Jestem praktycznie uzależniona od twoich opowiadań, a zwłaszcza od "Ulegnij mój aniołku"
    Wiem, że szkoła daje wycisk, ale postaraj się, proszę. Jeśli potrzebowałabyś jakiejś pomocy to wal śmiało. Pewnie mało pomogę, ale...no tego.
    Mam nadzieję, że znajdziesz czas i siłę i ochotę, żeby coś napisać.
    Hwaiting! *trzyma kciuki z delikatnym, zachęcającym uśmiechem*
    💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam cię! Jestem na twoim blogu pierwszy raz i niewiem co powiedzieć....
    Piszesz genialnie i od razu zakochałam się w twoim opowiadaniu 'Ulegnij mój aniołku'.
    Czekam na dalszą część akcji tego opowiadania.
    Piszesz jak dla mnie perfekcyjnie.
    Twoje postacie są rewelacyjnie kocham twojego aniołka i diabełka. ;)
    Wiem,że jest ciężko i szkoła daje w kość ale proszę cię nie zamykaj blogu.
    Ponieważ ten blog jest niesamowity i od razu stałam cię twoją dużą fanką.
    Tak jak wcześniej wspomniałam czekam na dalszy rozwój yaoi.
    Życzę ci dużo weny oraz żebyś miała czas na pisanie i dodawanie rozdziałów. :)
    Pozdrawiam od teraz twoja fanka.
    PS: Czekam z niecierpliwością na 'Ulegnij Mój aniołku' :)

    OdpowiedzUsuń