poniedziałek, 4 lutego 2013

Jak to wszystko będzie wyglądać.

Jak wiecie, na moim blogu oprócz fanficków pojawią się różne zdjęcia, gify, przeróbki, fanarty itp. Miały być jeszcze fakty, lecz z tego co się dowiedziałam, od mojej koleżanki, istnieje już taki blog, więc stwierdziłam, że nie warto będzie wstawiać tych samych bądź podobnych faktów (prawda?). 

Jednak wiedzcie, że jeśli moje uczucia mocno uderzą mi do główki, to może się tu pojawić niemałej ilości spam ^^" (my feelingss~~~~)

Co dzisiaj wpadło w moje łapki?

Taoris -dzienne i nocne przechadzki...

Gdzie oni tak chodzą po nocach??
Kris coś tu kombinuje~~
 
 ***

Hunhan -niektóre zdjęcia i gify wstawiłam już na facebooka, dlatego też nie będę ponownie robić spamu z Idol Star Olympic, ale....

niektórych jeszcze nigdzie nie dodałam >V<

















Co tu dużo mówić?
Sehunie woła swojego Lulu, a ten go ignoruje albo go nie słyszy...
Nawet nasz maknae ma taką smutną minę... aż serce ściska  ;___;


Czyżby się kłócili? ...
Hunhan też przeżywa swoje ciężkie chwile... nie zawsze jest tak różowo ;__;
~~~


Ejejej....
Jak widzę minę Luhana, to mi się ona kojarzy z tym kotem ze Shreka...
Widzicie to?
Jego twarz aż krzyczy : Sehunie przytul mnie!; Sehunie pogłaskaj mnie!; Sehunie pocałuj mnie!; Sehunie~~!!

Ekhem
....


To już drugi rak kiedy widzę, że Hunhan się do siebie przytula a Baekhyun klepie któregoś z nich po tyłku...
Becon... jesteś zazdrosny? Za mało ci Chanyeol zbereźnych rzeczy wyszeptał do uszka??...
albo w tym wypadku za dużo ><

***

To taka krótka notka przedstawiająca co i w jaki sposób będzie dodawane na tym blog ^^
Następna notka będzie o fanartach :P
Blog z faktami *klik*

A teraz niech mi ktoś powie kto to jest  (z góry dziękuję ^^):









4 komentarze:

  1. Zdecydowanie przydacą się takie notki. Zapelnisz sobie czymś blog a nam przy okazji dasz radochę do życia =D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez się podoba. Może być ciekawie.
    I faktycznie, na tych pierwszych gifach Sehun wyglada na strasznie zawidzionego.. lulu co ty robisz z sercem swojego chłopaka ??
    Odp. Masło maślane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taoris- raczej dzienne i nocne randki xD
    Hunhan jest strasznie urocze i chyba jedyne o co mogą się kłucić, to który z nich będzie na górze x3

    OdpowiedzUsuń