wtorek, 29 stycznia 2013

Moi kochani (★^O^★) !!



Zawieszam bloga... Nie no dobra.... nie zawieszam i nie mam zamiaru ^^
---
Jak widzicie na blogu zbyt dużo nie ma, a pewnie nic nie przyśpieszy mojego pisania, a na siłę nic nie będę pisać, bo może wyjść coś gorszego niż jest... do czego zmierzam...
Chcę, żeby na blogu nie były tylko fanficki, tylko jeszcze coś co może go troszkę 'zapełnić'.
I tu pada pytanie do Was : Co chcecie żeby pojawiało się na moim blogu prócz fanficków?
Myślałam nad  paroma wariantami:
1. Dodawanie faktów, zdjęć, gifów itp. z hunhan, baekyeol itd. .
2. Przeróbki graficzne np. nagłówki (co robię jak nie mam weny ^^")
3. Rysunki (czyjeś bądź moje- na pobudzenie jeszcze bardziej waszej wyobraźni)
4. Krótkie nawet bardzo krótkie one-shoty nie mające jakiejś rozwiniętej akcji, mające na calu .. nie wiem co xD (nie jestem jeszcze w zupełności pewna tego punktu bo jak na razie mam tylko 3 takie króciutkie one-shoty i może to nie wypalić ^^")

 Może wy macie jakieś lepsze pomysły??

Podziękowania:
Ja Was po prostu kocham!! Na prawdę cieszę się, że czytacie mojego bloga i nawet jeśli długo nic nie wstawaim to i tak mi przybywa obserwatorów i komentarzy~~~ Boże ile tu radości~~To chyba raj (❁´◡`❁) ~...
Rozumiem też, że możecie być źli, że dodaję tak wolno ...bardzo wolno...mega wolno... rozdziały, ale chcę żeby one wyglądały jak najlepiej i choć w jakimś stopniu przypadły Wam do gustu ^^

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!


Informacje:
Pewnie się zastanawiacie kiedy co dodam, nie? Już daję odpowiedź.
Jeśli się uda, to w weekend dodam sequel do Na zawsze. Następnie dodam 4 rozdział Ulegnij mój aniołku , ale zanim dodam 5 część, to znowu dodam jakieś one-shoty, bo chcę żeby pojawiło się na tym blogu więcej fanficków, a to zajmie więcej czasu... (i tak do ostatniego rozdziału)...i o to mi chodzi, gdyż chcę dobrze zaplanować Złote motyle, bo chcę z tego stworzyć naprawdę ciekawe opowiadanie (i mam taką nadzieję, że mi to wyjdzie <modli się>).
Modlę się również o to żebyście razem ze mną trwali przy tym blogu i wytrwali z moim powalającym szybkim dodawanie notek ^^"


Bardzo dziękuję za nominacje do Liebster Akward <3 Odpowiedzi znajdą się na moim personalnym blogu ^^


Dziekuję!!

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem najlepszy jest punkt 1 i 2 ... chociasz ten 3 też kusi :P
    I się nie dziw, że ci się powodzi, piszesz fajnie, więc to tak jakby nagroda ^^
    Czakam na sequel, bo nie wytrzymam tej presji, że Baekhyun umarł ;______;

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jestem za punktem pierwszym w liście. Tak naprawdę wszystkie są w porządku i nie miałabym nic przeciwko gdyby pojawiły się na twoim blogu, ale ostateczna decyzja należy przede wszystkim do ciebie.

    Bardzo się ciesze, że zostaniesz na tym blogu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wiem, ze mne kochasz ;D
    Ja ciebie rez wiec nie krepuh sie i smialo dodawaj cos nowego. A co do pomyslu to popieram 1 i 2 zeby bylo tak kolorowo xd Pozdrawiam i zapraszam do mnie. <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam tak samo jak komentarze powyżej. Chyba najlepszy jest 1 punk, ale zarazem 2 też jest ciekawy :)
    My również Cię kochamy~ I czekamy na dalsze twoje dzieła ;) W końcu pewnie wszyscy jesteśmy tutaj egzotykami i mamy "wyrobione" to oczekiwanie na coś :P

    OdpowiedzUsuń