poniedziałek, 11 czerwca 2012

Skype [one-shot]


Gatunek: romans
Paring: Sehun/Luhan
Rating: PG-17
Uwagi: yaoi, sceny erotyczne (jak ja lubię to pisać xD)
Dialog: Luhan
           Sehun
------------------------------------------------------------------------------------------------------

~Sehun dostępny~
~Luhan dostępny~

-Witaj Sehuniee~~. Jak się masz?
-Dobrze Lulu. A ty? Tęsknię za tobą.
-U mnie też wszystko w porządku. Ja też za tobą tęsknię.
-Śnisz mi się co noc. A w sanach widzę nas dwóch całujących i kochających się... Potrzebuję twojej bliskości...
-Ja natomiast, słyszę wszędzie twój głos, a w nocy budzę się, bo czuję twój dotyk... Także potrzebuję twojej bliskości...
-Kiedy ostatnio uprawialiśmy seks?
-Miesiąc temu.
-To kupa czasu.
-Na pewno jestem strasznie ciasny. 
-Nawet mi o tym niemów. Przez takie twoje gadanie mi staje...
-Uuuu... Podniecam cię paroma słowami?
-Jak cholera...
-Czekaj chwilę.
-Ok...

~Po chwili~

-Gdzie poszedłeś? 
-Musiałem zamknąć drzwi na klucz.
-Po co?
-Żeby nikt mi nie wszedł do pokoju, jak będę robił mojemu chłopakowi striptiz przez skypa. 
-Lulu... Mówiłem żebyś tak nie mówił...
-Ja nie żartuję Huniee~~.

Luhan odsunął się trochę od monitora i zaczął ściągać koszulkę. Ręce Sehuna mocno zacisnęły się na jego kolanach.

-Lulu...bo nie wytrzymam...
-No dalej Sehun... Ściągaj portki i przypomnij sobie jak było ci ze mną dobrze.

Dalsze działania Luhana kompletnie zawróciły umysł Sehuna. Starszy chłopak zmysłowo tańczył przed komputerem wymachując zgrabnie tyłkiem blisko kamery. Po chwili zaczął zdejmować resztę garderoby. Gdy w końcu został w samych bokserkach członek Sehuna wyraźnie domagał się pomocy.
-Mam problem.
-Chciałbym ci pomóc, ale nie mam jak... No nic Hunie~~ pozostaje ci tylko i wyłącznie samozadowolenie swojego ciała.
-To samo możesz powiedzieć sobie.
-Nie zaprzeczę, ale nie martw się. Wszystko sobie zaplanowałem.

Po tych słowach Luhan chwycił jakiś przedmiot i pokazał Sehunowi.

-Sztuczny penis?!
-Pierwszy raz zrobię coś takiego sam, ale chcę żebyś uczestniczył w tej zabawie razem ze mną...

Starszy zsunął z siebie bokserki ukazując już nabrzmiałego członka. Zaczął delikatnie go pocierać powodując u siebie ciche jęki.
Sehun już nie mógł wytrzymać. Zachwycony czynami swojego  kochanka, zdjął spodnie z bielizną wyjmując mocno pulsującego penisa.  

-Uhh... Hunie~~ pobawmy się...
-Dobrze Lulu..pobawimy się.

Luhan odwrócił się tyłem do kamery tak, że jego tyłek był bardzo dobrze widoczny dla Sehuna.
Środkowym palcem zaczął krążyć wokół jego dziurki,a po chwili zaczął go wsuwać do wewnątrz.

-Sehunie~~

Starszy chłopak zaczął poruszać wolno palcem jęcząc coraz głośniej. Zapewne inni członkowie zespołu go słyszeli, ale nie obchodziło go to. Ważne dla niego było to, że jego chłopak to widzi i słyszy.

-Hunie~~. Lulu chce więcej~~
- Jak będziesz już w Korei to przysięgam, że twój tyłek nie odejdzie od moich rąk i penisa nawet na minutę, więc się przygotuj...
-Nie mogę się tego doczekać...

Za każdym głośnym i przeciągłym jękiem Luhana, Sehun coraz bardziej naciskał swojego członka. Wyobrażając  sobie jak to będzie, kiedy znów będzie mógł zatopić swojego penisa wewnątrz uroczej cipki Luhana.

-Hunie~~ tęsknię za twoim  wielgachnym fiutem... Na pewno to co teraz zrobię nie pobije ani nawet nie dorówna tej przyjemności, którą osiągam gdy z tobą jestem, ale mam nadzieję, że choć trochę realistycznie to sobie wyobrażę.
-Czyń to Lulu... będę z tobą.

Luhan przystawił sztucznego penisa tuż przy swojej dziurce powoli popychając go do przodu. W tym samym czasie oczywiście i Sehun sprawiał sobie przyjemność...

-Lulu..ja nic nie robiąc, od samego patrzenia na to co robisz...mogę spokojnie dojść...
-Pochlebiasz mi Sehunie~~...

Po chwili tortur cała długość zabawki Luhana była wewnątrz jego. Wykonywał coraz to szybsze ruchy.

-Hunie~~~Szybciej~~.
-...
-Właśnie tam...! O tak...!!
-Dochodzę Lulu..
-Ja..a. też..

Po paru ruchach, po ciele obydwu kochanków rozlał się orgazm.

-Lulu...jesteś genialny..
-Oh..dzięki kochanie..

Po ich wyczynach ubrali się i wrócili do rozmowy.

-Luhan czy ty za sobą masz plakat z shinee z napisem "I love you ******". Taki sam jaki ma Kai??
-Niby skąd?! Kupiłem sobie podobny...
-Albo raczej taki sam...
-Muszę już kończyć Hunie~~...
-Dobrze. Miło mi było znów cię widzieć. Do zobaczenia.
-Do zobaczenia. Kocham cię~~.
-Ja też cię kocham~~.

~Luhan niedostępny~
~Sehun niedostępny~

Po zakońecznu ich rozmowy młodszy chłopak usiadł na łóżku rozmyślając.
Czy czasem Luhan go nie zdradza? Szybko odrzucił takie myśli.
Nagle światło zgasło w jego pokoju, a bardzo dobrze znane mu ręce owinęły się wokół jego szyi.
-Stęskniłeś się za mną?
-Lu..han..? Co ty tu..
-Cii...Sehun. Nie teraz.. Pobawmy się...
-Z przyjemnością...

------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Przepraszam za wszelakie błędy jakie popełniłam ^^"
Lol...Nie wierzę, że coś takiego napisałam...
Myślę, że ten one-shot jest taki sobie...ale mam nadzieję, że choć trochę się spodobało ^^.
Opowiadanie pisane przy piosence 4minute- Volume up...^^

25 komentarzy:

  1. To było wow !! Zazdroszczę Sehunowi takich widoków :P. Błędy są, ale treść tak wciąga, że nie zwraca się na nie uwagi :) Czekam na dalsze opka ^^
    -Mari

    OdpowiedzUsuń
  2. Waa~~` To było świetne! ^o^ Genialny pomysł i zakończenie super. *brak słów by lepiej to opisać* Czekam na więcej i dodaję do blog do zakładek~~ Hwaiting! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. eee? Dobra,trochę dziwny łanszot xd ale dość fajnie piszesz,ale wolałabym przeczytać coś mniej erotycznego ^^ haha
    zapraszam do mnie na: to-co-zakazane.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yaaaa, chcę więcej tego! ~ Bardzo podoba mi się jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. ha a ja bym to zobaczyć chciała :D hi hi
    lol

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże. . . Co ja czytam ? o.o
    Chodź nie kręci mnie yaoi, ale gdy nie ma tak SHINee z chęcią czytam ^^ Dodaje się do obserwatorów, bo liczę na szybkie nowe dzieła.
    stretched-jellies.blogspot.com < jeśli masz ochotę możesz zajrzeć do mnie. Może i to nie yaoi, ale mam nadzieje, że by Ci sie spodobało ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. TO... MNIE... ZNISZCZYŁO...
    POLECAM, ŻANET KALETA.
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. UUU...
    A ja tam nie mam wyrzutów sumienia, że czytam coś takiego.
    Kocham scenki erotyczne w yaoi >.<

    Ja nawet z SHINee czytam xd

    Jak chcesz to poczytaj moje opowiadania.
    Może nie yaoi, ale mam nadzieję, że ci się spodoba...

    http://no-more-tears-in-love.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. omg.po przeczytaniu tego opowiadania nie będę mogła spać...dziewczyno skąd Ty bierzesz pomysły na takie opowiadania???...wole nie wiedzieć xD..opowiadanie naprawdę boskie....

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja pier**** O.O Powalające O.O
    Teraz to się ogarnąć nie mogę ....
    Boskie !

    OdpowiedzUsuń
  11. FAP FAP FAP FAP xdddd
    To było adsjkfgljfs;adlaj!!!
    Jesteś genialna^^ Żałuję, że dopiero teraz to odkryłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź mnie oświeć, jakim cudem Luhan ma cipkę XDDDDD Na dodatek uroczą XDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobił sobie. Wiesz, technologia idzie do przodu ^^

      Usuń
  13. Yyyyy... co ja cztam xD ciekawy pomysł xd
    Ja jak Magdalena B, z chęcią bym chciała to zobaczyć :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam przeczytać to rano, ale nie zdążyłam i po prostu zamknęłam laptopa... Przychodzę do domu i mama mówi: Czy to co czytałaś rano to na pewno była lektura?
    W tamtym momencie umarłam.

    BTW. Co do tego oneshota, to jest niesamowity. Tak się można wczuć, że aż się gorąco robi xD Pisz dalej takiego typu noty to już w ogóle mnie do siebie przyciągniesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamuniu, to było geniaaalne~. :D Drugi raz w życiu czytam ficki, gdzie oni rozmawiają ze sobą przez skype, czy jakiś inny komunikator. Bardzo fajny pomysł. :33
    Jej, ciepło mi. XD
    [yoru-ni-sasayaku.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  16. Łooomamooo... *__* Hahaha :D Moja mordka się cieszy, że znalazła Twojego bloga. XD A tak na serio, to opowiadanie nawet fajne, ale czytałam Twoje lepsze dzieła. ;) Jakoś nie przemawia do mnie seks prze skype XD, ale Twojego autorstwa było nawet "do przeczytania". Podobało mi się. >D Zdolna to ty jesteś dziewczyno! <3

    [shineeyaoistories.blogspot.com] [bezkoloru-nazywamytozyciem.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahahhaha pierwszy raz czytam takiego bloga... ale już mi się podoba :D Czekam na dalsze opowiadania ;3
    No ale Jak Luhan może mieć cipkę ? Ale dobra pomijając to opowiadanie jest zajebiste ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale super! :D Kochan HunHana. Świetny one shot ;}

    OdpowiedzUsuń
  19. O chryste!! To było genialne! Więcej takich!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie przexzytałam nic na aż tak niskim poziomie pod różnymi względami. Rozumiem, że pomysł sam w sobie może wydawać się zabawny, ale dla mnie jest raczej prymitywny. Nie podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jedna z najlepszych rzeczy jakie czytałam. *.* Potwierdza to zwłaszcza fakt, że zostawiłam komentarz czego przeważnie nie robię z lenistwa. *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeczytałam to drugi raz i naprawdę tu widać potencjał!
    To z cipką mnie rozbawiło i fajnie tak sobie coś takiego wyobrazić!

    OdpowiedzUsuń